Si a fost Imagine Cup 2011

Dupa cum deja s-a aflat nu am prins podium la ITChallenge. As putea spune ca am fost pe locul 4🙂, doar pentru ca nu se spun locurile 4-6🙂.

As putea spune ca sunt putin dezamagit de mine, dar nu foarte mult, sper dupa cateva beri sa imi treaba si sa sterg aceste randuri, dar sunt si foarte mandru de mine cand stau si ma gandesc de unde am plecat si unde am ajuns intr-un an de zile. Sunt dovada vie ca intr-un an se poate ajunge departe, chiar in New York :)) si ca se poate, cu vointa se poate. Sa vedem in 2, oare unde ajung (Sydney poate?).

In zilele urmatoare voi mai continua cu povesti despre Imagine Cup, IT Challenge in special, cum a fost la New York, impresii, depresii, si altele.

Este o competitie hard, cine zice, sau gandeste, wtf, trebuia sa puna cateva servere, un office, cateva produse Microsoft si gata e pe aratura rau si ma pot lipsi de asa cititori.

O idee cam despre ce trebuia facut gasiti pe blog-ul lui Valy Greavu, a transmis live din finala.

Am facut multe greseli, care de abia dupa 2 zile de concurs realizez de ele.

Cea mai mare greseala: nu am cerut toate inregistrarile DNS (si erau o groaza). Erau tool-uri speciale care ziceau exact ce inregistrari sa cer, dar datorita stress-ului nu am avut rabdare sa urmez pasii care trebuiau urmati.

A doua (cred fatala): am avut o eroare grosolana la instalare de FEP (Forefront EndPoint Protection)  peste System Center Configuration Manager R3 si nu a mers antivirusul. FEP-ul l-am instalat de cel putin 3-4 ori inainte sa particip la finala, deci te poti astepta si la surprize de la o finala.

A treia: Am crezut ca daca nu stiu ceva o sa am timp sa ma uit pe net (google, bing, technet, sau altele). Ei bine, acest timp nu prea exista decat sa il folosesti ca un guideline, sa nu pierzi firul sau pentru erori minore.

Avantaje din aceasta competitie:

– o super experienta, e ceva ce nu o sa o uit toata viata

– cunosti multe persoane din diferite colturi ale lumii

– vezi trendul microsoft

– 1 saptamana la Marriot Hotel din buricul New York-ului

– 1 XBOX Kinect

– multe alte chestii (tricouri, sapci, stick, geanta, Yearbook, etc)

– 1 telefon cu Windows Phone (ultimul model, vine prin septembrie am inteles)

Nu intrebati de dezavantaje ca nu exista asa ceva.

Deci, de pe 15 iulie incep inregistrarile pentru Imagine Cup 2012 Australia. Sper sa am o concurenta cel putin cum am avut in acest an, sa fim multi sa avem din nou un finalist roman.

Multumesc mult tuturor persoanelor care m-au sustinut, incurajat, ascultat si mai ales au crezut in mine.

Sorry ca nu am putut continua traditia, iar cel mai mare regret al meu este ca nu am reusit sa iau o „pasare”.

Urmeaza poze, stiu ca asta asteptati cu totii, vor veni sambata, majoritatea pe blog (voi face sectiune separata), cateva pe facebook.

4 Responses to Si a fost Imagine Cup 2011

  1. Am inceput cu „Hai Romania!”… si am sa merg tot pe „Hai Romania!”… ai ajuns acolo, ai vazut, sper sa mai sansa sa ajungi sa arati ce poti… si altii nu au fost pe podium din prima🙂 si nu s-au lasat… asa ca bafta in continuare… stiu ca pentru unii numai locul I conteaza (dar ei sunt doar spectatori, nu stiu cum e pana sa ajungi acolo)… oricum berea tot trebuie sa o dai :))

  2. Pingback: Imagine Cup 2011: Hackerii cu care ne mândrim! | Business Cover

  3. Bogdan spune:

    Bravo mestere, Bravo!

  4. Pingback: Cum am devenit IT-ist | Ionut Sinescu

Lasă un răspuns

