Aplicatie pentru Programul Rabla 2011

Dupa o saptamana fulger am terminat si acest mic task.

Dupa 30 martie voi publica si bucatele de cod care mi s-au parut mai interesante si ar mai putea fi de folos si altora.

Exemplu:

1. Cum sa exporti intr-un template Word anumite informatii dintr-un formular .NET

2. Cum sa scrii cate o linie in Excel de fiecare data cand ai nevoie sa mai adaugi o persoana. 

3. Cum sa salvezi un fisier Excel pe zile, sau pe ore, sau cu anumite denumiri.

4. Cum sa faci un filtru sa iti apara in aplicatie doar persoanele care sunt in workflow (inca nu au terminat cu birocratia).

5. Cum sa faci un raport final, formatat dupa un anumit template Excel.

si multe altele

Deocamdata doar vizualizati acest mic demo, foarte prost filmat, pe un calculator care ar trebui sa ajunga si el la remat :)) Aplicatia este mult mai functionala decat pare.

3 Responses to Aplicatie pentru Programul Rabla 2011

  1. bogdan spune:

    Vrem codu domnu student !!!

    • :)) Imi place exprimarea :)) Codul va fi pus pe bucatele dar mai incolo, nu de alta, dar sa munceasca si altii (ma refer la cei care mai dezvolta mici aplicatii pentru Rabla 2011).
      Va fi in fragmente, sa mai am si eu subiecte …. Dar pentru tine fac o exceptie si iti dau tot proiectul daca vrei :-p. Bucatica ta de cod ti-o semnez :)) , deocamdata nu apare in articol

  2. Pingback: Am revenit in peisaj « Ionut Sinescu

Lasă un răspuns

